AIRFEL MX2 ARIZA KODLARI

Arıza Kodu: Aşırı ısınma sebebi ile güvenlik kapanması.
Çözüm: Bu gibi arıza durumlarında önce cihazı resetlemenizi öneriyoruz. 3 resetleme sonrasında arıza durumunda düzelme olmazsa eğer; petek vanalarının ve tesisat vanalarının kapalı olmadığından emin olmanız gerekir. Kontrolleri yapın ve vana kapalı ise mutlaka açın. Vanalar açık olmasına karşın arıza durumu devam etmekte ise; ana eşanjör, pompa ya da üç yollu vana arızası söz konusu olabilir. Tesisatta hava ya da tıkanma, kalorifer filtresinde tıkanma durumu da olabilir. Kesin bir arıza tespiti ve onarımı için mutlaka Airfel Servisi ile görüşmelisiniz.

A03 Arıza Kodu: Alev oluşumunda zaman aşımı.
Çözüm: Brülörde alevin geç oluştuğunu belirten arıza kodudur. Cihaz bu sayede başarılı ateşleme yapamaz ve güvenlik kapanması yaşanır. Bu sorunda önce konutunuzdaki gazdan ve kombiye gelen gazdan emin olmalısınız. Bunun için gaz vanalarını kontrol edebilirsiniz. Vanaları kapalı görürseniz eğer açmalısınız. Ardından reset uygulaması yapabilirsiniz. Yapılan bu kontrol ve işlemlere karşın arızanın düzelmediğini görürseniz eğer cihaza müdahalede bulunmadan servisi aramalı ve yardım almalısınız. Bu sorunda genelde; anakart, gaz grubu veya elektrotlarda sorun olabilmektedir.

A36/E02/E34/E35/E36 Arıza Kodu: Tanımsız sorun.
Çözüm: Ekranda beliren bu arıza durumlarında net bilgi sunmak için sorunun yerinde tespit edilmesi gerekir. Arıza tespiti ve onarımı için servisi aramalı bu süre zarfında cihaza müdahale etmemelisiniz.

A37/A39/A40 Arıza Kodu: Anakart sorunu.
Çözüm: Ekranda beliren bu üç arıza kodu anakartta sorun olabileceğini belirtir. Bu gibi arıza durumlarında kullanıcı olarak teknik açıdan yapılması gereken bir müdahale bulunmamaktadır. Bu yüzden önerimiz anakarta müdahale edilerek sorunun giderilmesi amacı ile Airfel Servisi yardımı almanızdır.

A41 Arıza Kodu: Fan sorunu.
Çözüm: Atık gaz sistemi ile alakalı bir sorundur. Bu arıza durumunda kullanıcı olarak servis öncesi bir işlem uygulamamalısınız. Fan sorunlarında cihaz atık gazı dışarıya gönderemez. Cihaz bloke konuma geçer ve çalışmaz. Bu sorunda fan, anakart gibi parçalarda sorun olabilir. Arızanın teşhis edilerek çözümlenmesi açısından uzman yardımı almanızda fayda vardır.

E04/E18 Arıza Kodu: Alev oluşmuyor ateşleme yeniden deneniyor.
Çözüm: Brülörde alevin oluşmadığını ve ateşlemenin denendiğini belirtir. Bu sorunda cihazı resetlemelisiniz. Resetleme sonrası arızada düzelme olmazsa eğer mutlaka servis desteği almalısınız.

E05 Arıza Kodu: Pompa don korumasında aktif.
Çözüm: Pompanın don korumasında çalıştığını belirten bir arıza kodudur. Bir süre kadar beklemeli cihaza herhangi bir müdahalede bulunmamalısınız. Bekleme sonucunda eğer arıza durumunda düzelme olmaz ise servisi arayarak yardım alabilirsiniz.

E06 Arıza Kodu: Brülör don korumasında aktif.
Çözüm: Brülörün don korumasında çalıştığını belirtir. Cihaza müdahalede bulunmadan direk servisi arayarak yardım almalısınız.

E07 Arıza Kodu: Kalorifer devresi su sirkülasyon sorunu.
Çözüm: Tesisat su basıncı düşük olabilir. Basınç değerini kontrol edin. 1 bar altını göstermekte ise cihaza 1,5 bara gelene kadar cihazın altında monteli durumda olan doldurma musluğu ile su basın. Su basma işlemi sonrası sorun düzelecektir. Fakat arıza tekrar ederse servisi arayarak yardım alabilirsiniz.

E08 Arıza Kodu: Kalorifer devresi sirkülasyonunda sorun var.
Çözüm: Sistem basıncı düşük ise ya da normal değerde olmasına rağmen su sirkülasyonu sağlanmıyorsa bu arıza durumu yaşanır. Bu sorunda önce cihazın basıncına bakın ve basıncı 1,5 bar değerinde olduğundan emin olun. Basınç düşük ise su basın. Normal değerde ise mutlaka servisi arayın. Pompada sorun olabilir. Tesisat tıkalı ya da tesisatta hava olabilir. Kalorifer filtresinde ya da ana eşanjörde tıkanma olabilir. Kesin arıza tespiti ve onarımı için Airfel Servisi’ni aramalısınız.

E09 Arıza Kodu: Kullanım suyu sensör arızası.
Çözüm: Sıcak su ntc si ile alakalı sorunu belirtir. Sensör arızalı olabilir, ancak sensörün yanı sıra kablolarda veya borularda da sorun olabilmektedir. Arıza teşhis ve çözümü için servis desteği almalısınız.

E10 Arıza Kodu: Kullanım suyu sensörü kısa devre sorunu.
Çözüm: Sensör kablolarında kısa devre durumu olabileceğini belirtir. Sensör arızası da söz konusu olabilmektedir. Teknik açıdan net teşhis ve onarımı için servisi aramalısınız.

E11 Arıza Kodu: Kalorifer gidiş suyu sensör sorunu.
Çözüm: Kalorifer gidiş suyu sensöründe, sensör kablolarında veya borularında problem olabileceğini belirtir. Bu arıza durumunda cihaza müdahale etmeksizin, arıza teşhis ve onarımı için servisi aramalısınız.

E20 Arıza Kodu: Gaz valfi kapandı, iyonizasyon oluşmadı.
Çözüm: Gaz valfinin kapanması sebebi ile brülörde iyonun oluşmadığını belirtir. Bu arıza durumu ile karşılaştığınız zaman servisi aramalısınız. Gaz valfi veya iyonizasyon elektrodunda sorun olabilir. Tespit ve onarım için uzman desteği almalısınız.

E22 Arıza Kodu: Sıcak su daldırma tipi sensör sorunu.
Çözüm: Sıcak su daldırma tipi sensörde, sensör kablolarında ya da borularındaki sorunu belirtir. Cihaza müdahale etmeden arıza tespit ve onarımı için servisi aramalısınız.

E25 Arıza Kodu: Boyler sensörü arızası.
Çözüm: Boyler sensöründe ya da kablolarında sorun olabilir. Arızanın yerinde teşhis edilerek onarılması için servis yardımı almalısınız.

E26 Arıza Kodu: Boyler sensöründe kısa devre.
Çözüm: Boyler sensörü kablolarında kısa devre olduğunu belirtir. Yalnız sadece kablolarda değil sensörde de sorun olabilir. Tespit ve çözüm için servisle görüşmelisiniz.

E29 Arıza Kodu: Oda termostatı sorunu.
Çözüm: Oda termostatında ya da bağlantılarında sorun olabileceğini belirtir. Bu arıza durumunda teknik açıdan arıza tespit ve onarımı için servisi aramanız gerekmektedir.

E30 Arıza Kodu: Oda termostatı kısa devre sorunu.
Çözüm: Oda termostatı bağlantılarında kısa devre olduğunu belirtir. Arıza teşhis ve onarımı için servisi aramalısınız.

E33 Arıza Kodu: Yerden ısıtma termostatı arızası.
Çözüm: Açık devre sorunudur. Kablolarda ya da bağlantılarda da sorun olabilmektedir. Arıza teşhisi yapılması ve sorunun giderilmesi için mutlaka uzman yardımı alınmalıdır.

E37 Arıza Kodu: Anakart üzerinde iletişim sorunu.
Çözüm: Anakart ile alakalı bir sorun olduğunu belirtir. Bu arıza durumunda anakart tamiri ya da değişim uygulaması gerekebilir. Teknik açıdan arızanın tespiti ve onarımı için Airfel Servisi yardımı almalısınız.

E38 Arıza Kodu: 15 dk içinde reset butonuna 5 defa basılmış.
Çözüm: Kısa sürede olması gerekenden çok reset uygulaması yapılması sebebi ile kilitlenme olduğunu belirtir. Teknik açıdan sorunu çözümlemek adına cihazı şalterinden kapatıp yeniden açmalısınız. Arıza düzelecektir. Ancak düzelme olmaz ise servisi arayarak yardım alabilirsiniz.

E12 Arıza Kodu: Kalorifer gidiş suyu sensörü kısa devre.
Çözüm: Kalorifer gidiş suyu sensör kablolarında kısa devre durumu olduğu zaman bu sorun yaşanır. Bu arıza durumunda cihaza müdahale etmeyin. Sensörde ya da kablolarında sorun olabileceği için uzman desteği almanız gerekmektedir.

E13 Arıza Kodu: Kalorifer dönüş suyu sensör arızası.
Çözüm: Kalorifer dönüş suyu sensörünün arızalı olabileceğini, sensör kablolarında sorun olabileceğini belirtir. Bu sorunda cihaza müdahale etmeksizin uzman yardımı almalısınız.

E14 Arıza Kodu: Kalorifer dönüş suyu sensöründe kısa devre.
Çözüm: Kalorifer dönüş suyu sensör kablolarında kısa devre durumu söz konusu olabileceğini belriten bu arıza durumunda sensör de arızalı olabilmektedir. Arızanın teşhis edilerek çözümlenmesi açısından mutlaka uzman servis desteği almanız gerekmektedir.

E15 Arıza Kodu: Harici sensör sorunu.
Çözüm: Harici sensörün arızalanması, sensör kablolarında sorun olması veya sensör borularının nemlenmesi sebebi ile yaşanan sorundur. Arıza ancak yerinde teşhis edilebilir. Bu yüzden teşhis ve onarım için uzman yardımı almalısınız.

E16 Arıza Kodu: Harici sensörde kısa devre.
Çözüm: Harici sensör kablolarında kısa devre durumu olduğunu belirtir. Bu sorunda sensör de arızalı olabilir. Sorunun tespit edilerek çözümlenmesi için uzman yardımı almanız gerekmektedir.

AİRFEL DİGİFEL KOMBİ ARIZA KODLARI

C 20 Arıza Kodu: Kalorifer Gidiş Suyu Sensör De Arıza Mevcut. Tesisat Gidiş Suyu Borusunun Üstün De Bulunan Sensor Arıza Yapmış Veya Kısa Devre Oluşmuş Olabilir. Bu Sebeple De Böyle Bir Arıza İle Karşılaşıyor Olabilirsiniz. Servis Çağırmanız Gerekir.

C 40 Arıza Kodu: Kalorifer Dönüş Suyu Sensör De Sorun Var. Kalorifer Dönüş Suyu borusunun Üzerinde Yer Alan Sensor Arıza Yapmış. Değişimi Gerekebilir. Konuyla İlgili Servisi Aramanız Gerekmektedir.

C 28 Arıza Kodu: Baca Gazı Sensorun De Arıza Olduğunu Belirten Hata Kodudur. Baca Gazının Sıcaklığını Kontrol Eden Bu Sensor Eğer Arızalanırsa Cihaz Böyle Bir Arıza Kodu Verir. Resetleme İşlemi Bu Arızada İşe Yaramayabilir. Servis Çağırmanız Gerekir.

C 78 Arıza Kodu: Su Basıncını Okumaya Yarayan Su Basınç Sensör De Arıza Olduğu Belirten Koddur. Servis Çağırmanız Gerekmektedir.

C 50 Arıza Kodu: Plakalı Eşanjör ün Üst Kısmında Bulunan Sensör De Arıza Meydana Gelmiş. Bu Durumda Sıcak Su Almanız Zorlaşabilir. Airfel Kombi Servisi Arayın.

C1 05 Arıza Kodu: Hava Atma Programının Devrede Olduğunu Bildiren Koddur. Bu Arıza Kodu Belirdikten Sonra Ekranda Anahtar İşareti Belirlenir. Belirli Bir Süre Sonra Kombi Normal Çalışmasına Devam Eder.

C1 11 Arıza Kodu: Maksimum Sıcaklık Seviyesinin Aşıldığını Belirten Koddur. Senyörler Üstünden Okunan Isı Değeri Maksimumu Aşmışsa Ekranda Bu Arıza Kodu Belirir. Reste Atın Ve Bir Süre Bekleyin. Eğer Düzelmez İse Veya Bu Hata İle Sık Sık Karşılaşıyorsanız Servis Çağırınız.

C1 10 Arıza Kodu: Kalorifer Gidiş Suyu Maksimum Isı Seviyesini Aştığı Zaman Bu Durumda Limit Termostat (Aşırı Isı Termostatı) Kombiyi Korumak Amaçlı Devreye Girer Ve Cihaz Çalışma Dışı Kalır. Daha Sonrasında Kombi Bu Arızayı Verir. Reste Atınız Ve Biraz Bekleyiniz. Kombi Devreye Girer Ve Çalışmaya Devam Eder. Şayet Anormal Çalışma Sergiler İse Servis Çağırınız.

C1 33 Arıza Kodu: Kombide Ateşleme Arızası Olduğunu Bildiren Hata Kodudur. Cihazın Gaz Vanalarını Kontrol Ediniz. Açık Olmayabilir. Eğer Açık İse Kombiye Reste Atınız. Düzelmiyor İse Kombinin Gaz Valfi, İyonizasyonu Veya Elektronik Kartı Arızalı Olabilir. Servis Çağırıp Kontrol Ettiniz.

C1 17 Arıza Kodu: Kombinin İçerisinde Ki Mevcut Suyun 2,5 Barı Aştığını Belirten Koddur. Eğer Kombi Bu Şekilde Çalışırsa Parçalara Zarar Verebilir. Peteklerin Hava Alma Müşöründen Cihazın Basıncı 1,5 Olana Kadar Suyu Tahliye Etmeniz Gerekir.

C1 18 Arıza Kodu: Kombinin Su Basıncının Düşük Olduğunu Bildiren Arıza Kodudur. Bu Arıza Kodunda Kombi Çalışmaz Ve Verim Sağlamaz. Su Bar Değeri 1,5 Olana Kadar Kombiye Su Basmanız Gerekir. Daha Sonra Kombi Çalışmasını Sürdürür.

C1 29 Arıza Kodu: Fan Motoru Sorunu. Kombi Çalışmaya Başladığı Zaman Bu Arızayı Veriyor İse Fan Motoru Çalışmıyor Demektir. Tamiri Veya Değişimi Gerekebilir. Teknik Servis İle Görüşünüz.

C1 30 Arıza Kodu: Baca Gaz Sıcaklık Seviyesinin 80/90 Derece Olduğunu Bildiren Arıza Kodudur. Yoğuşma Suyu Giderin De Yahut Bacada Tıkanma Varsa Kombi Böyle Bir Arıza Verebilir. Airfel Kombi Servis İle Görüşünüz.

C1 56 Arıza Kodu : Voltajlar Da Hata Olduğunu Belirten Arıza Kodudur. Kullanıcının Voltaj Düzenleyici Regülatör Taktırması Gerekmektedir. Eğer Voltajlar Da Daima Oynama Olursa Cihazın Elektronik Kartı Hasar Görebilir. Konuyla Alakalı Olarak Servisimizi Arayabilirsiniz.

 

AİRFEL ECOFEL KOMBİ ARIZA KODLARI

1. LED Yanıp Sönmekte, 2. LED Yanıyor Ve 3. LED Yanmıyor İse; Kombinin Su Basıncı Düşük Durumda. Cihazın Su Seviyesini 1,5 Bara Ayarlamanız Gerekmektedir.

1. LED Yanmıyor, 2. LED Yanıyor Ve 3. LED Yanmıyor İse; Kombide Ateşleme Var Fakat Alev Oluşmuyor. Bu Kodda Cihaz Ateşleme Yapmayı Dener Fakat Alev Almadığından Çalışmaz. Haliyle Kullanıcı Ne Sıcak Su Alabilir Nede Petekleri Kullanabilir. Bu Durumda Cihaza Birkaç Kez Reset Atınız. Düzelmiyor İse Gaz Valfi, Elektronik Kart Veya İyonizasyon Sorunlu Olabilir. Servis Çağırınız.

1. LED Ve 2. LED Yanıyor, 3. LED Yanmıyor İse; Kombinin Isı Seviyesi Maksimuma Ulaşmış Ve Emniyet Termostat Devreye Girerek Cihazı Kapamış. Kombiye Reset Atın Ve Bir Süre Bekleyin. Cihaz Normale Dönecektir.

1. LED Yanmıyor, 2. LED Ve 3. LED Yanıyor İse; Cihazda Atık Gaz Arızası Olduğunu Bildiren Hatadır. Kullanıcının Müdahale Edeceği Bir Durum Olmadığından Servis Çağırması Gerekir.

1. LED Yanmıyor, 2. LED Ve 3. LED Yanıp Sönmekte İse; Kalorifer Sensöru Arızası. Bu Hatada Kullanıcı Peteklerden Verim Alamayabilir Ve Sensorun Değişimi Gerekebilir. Servis İle İrtibata Geçiniz.

1. LED Ve 2. LED Yanıp Sönüyor, 3. LED Yanmıyor İse; Sıcak Su Sensöru Arızası Olduğunu Bildiren Hatadır. Kullanıcı Sıcak Su Alamayabilir. Servis Çağırmanız Gerekiyor.

1. LED Yanıp Sönüyor, 2. LED Yanmıyor Ve 3. LED Yanıp Sönüyor İse; Yanlış İyonizasyon Arızası Mevcut. İyonizasyon Elektrotu Alevin Oluştuğunu Göremiyor. Kombiye Gaz Gelmiyor Olabilir Gaz Var İse İyonizasyon Elektrotu, Gaz Grubu Veya Elektronik Kart Arızalı Olabilir. Servis Çağırmanız Gerekmektedir.

1. LED, 2. LED Ve 3. LED Yanıyor İse; Pompa Blokaj Anlamına Gelen Bu Hatada, Pompa Arızalanmış Olabilir. Servis Çağırarak Cihazı Kontrol Ettiriniz.

1. LED, 2. LED Ve 3. LED Yanıp Sönüyor İse; Kombinin Kalorifer Ve Sıcak Su Kısmının Çalışmasını Beklemeden Tuşlara Basılarak Yapılan Testtir. Bu İşlemi Teknisyen Yapar. Mod Tuşlarına Basarak Kombiyi Çalıştırır.

1. LED Ve 2. LED Yanmıyor, 3. LED Yanıp Sönüyor İse; Peteklerin Çalışma İsteği Olduğunu Belirtir. Cihaz Normal Çalışma Sergilemektedir. Sorun Yoktur.

1. LED Yanıp Sönüyor, 2. LED Ve 3. LED Yanmıyor İse; Kombi Kullanım Suyu İsteğinde Olduğunu Bildirmektedir. Cihazda Sorun Yoktur.

1. LED Ve 2. LED Yanıp Sönüyor, 3. LED Yanmıyor İse; Tesisat Sistemi Donmaya Karşı Koruma Aldığını Belirtmektedir. Herhangi Bir Arıza Yoktur.

1. LED Yanıp Sönüyor, 2. LED Ve 3. LED Yanmıyor İse; Cihazın Normal Çalışma Sistemidir. Herhangi Bir Sorun Mevcut Değil.

1. LED Yanıyor, 2. LED Yanmıyor, 3. LED Yanıyor İse; Cihazın Sıcak Su Ve Kış Modül Aktif Durumda. Herhangi Bir Problem Yoktur. Norma Çalışmadır.

1. LED Ve 2. LED Yanmıyor, 3. LED Yanıyor İse; Sıcak Su Ve Kış Modül Pasif Durumda. Cihazda Arıza Yoktur. Normal Çalışma Sistemidir.

1. LED Yanıyor, 2. LED Ve 3. LED Yanmıyor İse; Sıcak Su Ve Yaz Modunun Aktif Olduğunu Belirten Koddur. Kombide Sorun Yoktur.

1. LED, 2. LED Ve 3. LED Yanmıyor İse; Sıcak Su Ve Yaz Modül Pasif Durumda Yahut Beklemede. Normal Çalışmadır. Cihazda Sorun Yoktur.

AİRFEL FAMİLY COND YOĞUŞMALI KOMBİ ARIZA KODLARI

10 Arıza Kodu : Alev Oluşumunda Arıza Mevcut. Cihaza Birkaç Kez Reset Atınız. Düzelmiyor İse, Gaz Gurubunda, İyonizasyon Da Veya Elektronik Kartta Sorun Olabilir. Servis Çağırınız.

11 Arıza Kodu : Kombinin Parazit Alev Yaptığını Gösteren Koddur. Kombiye Reset Atıp Bir Süre Bekleyiniz. Cihaz Düzelecektir.

12 Arıza Kodu : Kombi Kendiliğinde Kapanmış Ve Tekrar Çalışmaya Başlamış. Sürekli Olursa Servise Başvurunuz.

13 Arıza Kodu : Gaz Giriş Basıncı En Düşük Seviyede. Kombiye Reset Atmayı Deneyiniz. Düzelmediği Takdir De Servis Çağırınız.

14 Arıza Kodu : Kombiye Gaz Giriş Hissedilemiyor. Gaz Valfin De Veya Elektronik Kartta Sorun Olabilir. Servis Çağırınız.

15 Arıza Kodu : Kombinin Çalışma Sistemini Kesen Ve Onu Korumaya Yarayan Stand By Modül Devreye Girmiş Durumda. Servis Çağırınız.

20 Arıza Kodu : Aşırı Isınma Veya Brülör Termostatın Da Arıza Olabilir. Cihaza Reset Atınız. Düzelmiyor İse Direkt Olarak Servise Başvurunuz.

21/22 Arıza Kodu : Duman Sondasında Kısa Devre Veya En Yüksek Sıcaklık Meydana Gelmiş. Kullanıcı Müdahale Edemez. Servis Çağırıp Cihazı Kontrol Ettirmesi Gerekir.

24/25 Arıza Kodu : Kombinin Giriş Sondasın Da Görülen En Yüksek Sıcaklık Olduğunu Belirten Arıza Kodudur. Sizin Müdahale Edebileceğiniz Bir Durum Söz Konusu Olmadığından Servise Başvurmanız Gerekir.

26/27 Arıza Kodu : Cihazın Dönüş Sondasının En Yüksek Sıcaklıkta Olduğunu Belirten Koddur. Servis Çağırınız.

28 Arıza Kodu : Giriş Ve Çıkış Sondası Açık Durumda Kalmış. Servis Çağırmanız Gerekir. Kullanıcının Müdahale Etmemesi Gerekmektedir.

29 Arıza Kodu : Baca Sonrası Açık Kalmış Durumda. Servis Çağırarak Sorunun Çözümü Hakkında Yardım İsteyiniz.

30/31/36/38 Arıza Kodu : Bu Dört Arıza Kodu Da Aynı Anlamı Taşımaktadır. Hava Basınç Anahtar Ve Duman Çıkış Arızası. Kullanıcının Müdahale Edeceği Bir Durum Söz Konusu Değildir. Servis Çağırmanız Gerekir.

33/34 Arıza Kodu : Fanın Durmaksızın Devir Başında Olduğunu Belirten Arıza Kodudur. Fanın Tamiri Yâda Değişimi Gerekebilir. Servise Başvurunuz.

35/37 Arıza Kodu : Fanın Devir Sonuna Geldiğini Veya En Yüksek Çalıştığını Bildiren Hata Kodudur. Airfel Teknik Servis İle İrtibata Geçiniz.

40 Arıza Kodu : Sistemde Ki Su Bar Seviyesi Çok Fazla Yükselmiş Durumda. Şayet Su Basıncı 2,5 Barı Aştı İse Kombi Bu Arızayı Verir. Peteklerin Yan Taraflarında Yer Alan Hava Alma muşurundan Fazla Basıncı Almanız Gerekir. Standart Bar Seviyesi 1,5 bardır.

41 Arıza Kodu : Kombinin Su Basınç Ayarı Sıfırlanmış. Cihaza Doldurma Musluğunun Yardımı İle Su Basılması Gerekir. Basınç Seviyesi 1,5 Olana Kadar Su Basınız.

42 Arıza Kodu : Su Basınç Anahtar Arızası Mevcut. Konuyla Alakalı Detaylı Bilgi İçin Servisi Arayınız.

50-59 Arıza Kodu : Elektronik Panosunda Sorun Olduğunu Belirten Koddur. Servis İle İrtibata Geçerek Sorunun Çözümü Hakkında Yardım İsteyiniz.

60 Arıza Kodu : Sıcak Su Sensörünün Arızalı Olduğunu Belirten Arıza Kodudur. Kullanıcı Sıcak Su İsteğini Karşılamayabilir. Servis Çağrılması Gereken Bir Durumdur.

70/72 Arıza Kodu : Ana Sonra Açık Veya Kısa Devre Yapmış Durumda. Servisin Müdahale Edeceği Teknik Bir Arızadır.

71 Arıza Kodu : Giriş Sonda Sıcaklığı En Yüksek Konumda. Servise Başvurunuz.

77 Arıza Kodu : Limit Termostatta Düşük Sıcaklık Mevcut. Kombiye Birkaç Kez Reset Atınız. Düzelmiyor İse Servis Çağırınız.

78/79 Arıza Kodu : Çıkış Ve Giriş Diferansiyel Arızası Mevcut. Kullanıcının Müdahale Edebileceği Bir Durum Söz Konusu Değildir. Servis Tarafından Müdahale Gerekir.

80/82 Arıza Kodu : Kombi Normal Çalışmıyor. Arızaya Geçmiş. Bu Durumda Kullanıcı Müdahale Edemez. Sorunun Tespiti İçin Servis Çağrılması Gerekir.

81/83 Arıza Kodu : Cihaz Arızaya Geçmiş. Kombiye Reset Atıp Bekleyiniz. Kendiliğinden Düzelecektir.

92/93 Arıza Kodu : Yoğuşma Suyu Sensörü Arıza Görmüş. Kullanıcı Müdahale Edemez. Cihaz Arızaya Geçebilir. Servis Çağırmanız Gerekmektedir.

94/95 Arıza Kodu : Yoğuşma Suyu Sensöru Açık Devre Yapmış Durumda. Servis Çağırmanız Gereken Bir Durum Söz Konusudur.

JO Arıza Kodu : Elektronik Kartın Bağlantısının Yanlış Yapıldığını Gösteren Koddur. Servis Çağırmanız Gereken Bir Durumdur.

J1 Arıza Kodu : Kablolu Uzaktan Kumanda Birleşmesi Mevcut. Servis Çağırınız.

 

 

Samsun Kombi Servisi olarak 22 yıllık teknik servislik tecrübemizi sizlerle paylaşmak için hizmetinizdeyiz. Kombileriniz için  Atakum kombi servisi, ilkadım kombi servisi ve canik kombi servisi ile hizmetinizdeyiz. Garantili petek temizliği.

Amacımız , samsun kombi servisi olarak sizin sorununuz bizim  sorunumuz ilkesiyle hareket ederek , almış olduğumuz eğitimlerin ve deneyimlerimizin ışığında arkamızda güler yüzlü müşteriler bırakmak için en kısa sürede sorununuzu gidererek kıymetli  zamanınızı size ve sevdiklerinize bırakmaktır. 

2024 © Samsun Kombi Servisi