FERROLİ DIVATECH F32D – FERROLİ DİVATECH F24D ARIZA KODLARI

A01 Arıza Kodu: Brülörde ateşleme yok.
Çözüm: Gaz yokluğu sebebi ile meydana gelen arıza durumudur. Bu sorunla karşılaşırsanız eğer önce konutunuzda gaz kontrolü yapmalısınız. Gaz vanaları açık mı? Kombinize gaz geliyor mu? Bu kontrolleri sağlamanız gerekmektedir. Kontroller neticesinde kombinize gaz geldiğinden eminseniz eğer Reset düğmesine basarak cihazı resetlemelisiniz. Bu gibi durumlarda resetleme işlemi ile bazen sorun düzelebilmektedir. Düzelme olursa eğer cihazı kullanmaya devam edin. Arıza düzelmezse eğer; anakart arızası, gaz armatörü arızası ya da elektrot arızası söz konusu olabilir. Arıza teşhis ve onarımı için mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis desteği alın.

A02 Arıza Kodu: Brülör kapalı olmasına rağmen alev var.
Çözüm: Bu arıza durumu iyonizasyon sorunu olarak adlandırılabilir. Böyle bir sorunda önce Reset düğmesine basarak kombinize reset atmalısınız. Resetleme işlemini de en fazla 3 kez yapabilirsiniz. 3 resetleme sonrasında arızada düzelme olmazsa eğer; iyonizasyon elektrodu, gaz armatörü ya da anakart gibi önemli parçalarda sorun olabilir. Arıza tespit ve onarımı için mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almalısınız.

A03 Arıza Kodu: Aşırı sıcaklık koruması devrede.
Çözüm: Bu sorun birçok sebeple yaşanır. Cihaz içindeki su sıcaklığı maksimum seviyeyi aşarsa eğer aşırı sıcaklık koruması yani emniyet termostatı devreye girer. Cihaz bloke şekilde kalır ve çalışmaz. Bu sorunu yaşadığınız zaman servis öncesi; Reset düğmesine basın ve kombinizi resetleyin. Tesisat ve kalorifer vanalarının kapalı şekilde olmadığından emin olun. Kontroller neticesinde sonuç aynı ise; ana eşanjörün kireçlenmesi veya tıkanması, devir daim motorunun sıkışması, üç yollu vananın konum değiştiriyor olması ya da ortada kalması, kalorifer filtresinin tıkanması, tesisatın tıkanması ya da tesisatta hava olması gibi durumlar söz konusu olabilir. Birçok sebep olabileceği için arıza tespiti ve çözümü için KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almalısınız.

F04/F07/A23/A24 Arıza Kodu: Kart parametreleri sorunu.
Çözüm: Kart parametreleri yanlış girildiği zaman ekranda beliren arıza kodlarıdır. Bu durumda kart parametrelerinin doğru şekilde ayarlanması amacı ile servisi aramanız gerekmektedir. Bu süre zarfında cihaza herhangi bir müdahalede bulunmamalısınız.

F05 Arızası: Kart parametreleri yanlış veya fan arızalı.
Çözüm: Bu arıza durumunda cihaza herhangi bir müdahalede bulunmadan direk servisi aramalısınız. Kart parametreleri yanlış ise ayar yapılır ve sorun çözümlenir. Fakat fan arızası söz konusu ise anakart ile alakalı bir arıza durumu da söz konusu olabilir. Bu yüzden işi uzmanına bırakmanız gerekmektedir.

A06 Arıza Kodu: Ateşleme sırasında alev yetersizliği.
Çözüm: Cihazın ateşleme yapması esnasında alevin yeterli gelmediğini belirtir. Önce Reset düğmesine basarak cihaza reset atmalısınız. İşlem sonrası arıza durumunda düzelme olmuyor ise; gaz sistemi basıncı düşük olabilir, elektrotlarda, gaz valfinde ya da anakartta sorun olabilir. Arıza tespit ve onarımı için KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almanız gerekmektedir.

A09/A16/F50 Arıza Kodu: Gaz valfinde anormallik durumu.
Çözüm: Gaz valfi kablolarında ya da gaz valfinde sorun olabileceğini belirten arıza kodudur. Bu arıza durumunda cihaza hiçbir müdahalede bulunmayın ve mutlaka çözüm konusunda KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı alın.

F10 Arıza Kodu: Çıkış sensör 1 hatası.
Çözüm: Sensörün hasarlı olması, sensör kablolarında sorun olması nedeni ile yaşanabilir. Bu arıza durumunda kullanıcı olarak cihaza müdahale etmemeli ve mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis desteği almalısınız.

F11 Arıza Kodu: Sıcak su devresi sensör hatası.
Çözüm: Sıcak su alınmasına yardımcı olan sensörde sorun olabileceğini belirtir. Sensör kablolarında sorun da olabilmektedir. Bu yüzden cihazınızı müdahalede bulunmadan KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almalısınız.

F14 Arıza Kodu: Çıkış sensörü 2 hatası.
Çözüm: Sensörün hasarlı olduğu, sensör kablolarında kopma-kısa devre olduğu veya sensör borularında nem olduğu durumlarda bu sorun yaşanır. Bu gibi arıza durumlarında teknik açıdan yapılması gereken KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis desteği almaktır.

F20 Arıza Kodu: Yanma kontrolü sorunu.
Çözüm: Bu gibi arıza durumlarında atık gaz sisteminde sorun olabileceğini anlayabiliriz. DIVAtech F32 D ve DIVAtech F24 D model kombiler hermetik olduğu için bacası olmaz. Dışarı uzanan hava akım borusu vardır. Bu hava akım borusunun yerinden çıkması, ebatının uzun olması gibi durumlarda, fan arızasında, prosestat arızasında ya da anakart arızasında bu sorun yaşanabilir. Kullanıcı olarak cihaza kesinlikle bir müdahalede bulunmadan arızanın teşhis edilerek onarılması için KOMSER Samsun Kombi Teknik Servisinden yardım almanız gerekmektedir.

F34 Arıza Kodu: Besleme gerilimi 180 V altında.
Çözüm: Yani cihaz düşük voltaj problemi veriyor demektir. Bu cihaza gelen voltajın düşük olduğu anlamına gelir. Bu arıza durumunda voltaj düzelene kadar beklemenizi önereceğiz. Resetleme de dahil olmak üzere hiçbir müdahaleyi gerçekleştirmemeniz gerekir. Bekleme sonrasında arıza durumunda düzelme olmazsa eğer anakart arızası söz konusu olabilir. Bu durumda arızanın çözümlenmesi için servis yardımı almalısınız. Anakarta müdahale edilerek arıza çözümlenir ancak voltaj sorunu yine yaşanabilir. Buna karşı da tedbir amacı ile Kombi Regülatörü cihazı kullanmanız şarttır.

F35 Arıza Kodu: Şebeke frekansı normal değil.
Çözüm: Elektrik şebekesi ile alakalı bir sorun olduğunu belirtir. Bir süre kadar beklemelisiniz. Arıza durumunda düzelme olmuyor ise servisi arayarak yardım almalısınız.

F37 Arıza Kodu: Sistem su basıncı düşük.
Çözüm: Tesisatta bulunan su değerinin 1 bar altında olduğunu anlatır. Yani sisteme yeterli dereceye kadar su basmak gerekir. DIVAtech F32 D ve DIVAtech F24 D model kombinin altında bulunan doldurma musluğunu açmalı basınç değerini 1,5 e getirmelisiniz. Arıza durumu bu şekilde çözümlenecektir. İşlemden sonra doldurma musluğunu açık bırakmayın. Sorun düzelmezse Reset düğmesine basın. Arıza sıkça yaşanır, işlem sonrasında da sorun düzelmiyor veya işlem yapılamıyor KOMSER Samsun Kombi Teknik Servisi arayabilirsiniz.

F39 Arıza Kodu: Harici sensör sorunu.
Çözüm: Sıcaklık akışı aktivasyonundan sonra sensör bağlantısının kesildiğini belirtir. Bu arıza durumunda sensörde sorun olabilir, sensör bağlantılarında sorun olabilir. Net arıza teşhis ve onarımı için servis yardımı almak gerekir.

A41 Arıza Kodu: Sensör konumlandırma sorunu.
Çözüm: Çıkış sensörü ya da sıcak su sensörü boru ile bağlantılı değilse, bağlantıda kesinti durumu söz konusu ise bu sorun yaşanır. Sensör konumlandırılmasında sorun var denilebilir. Arızanın teşhis edilerek onarılması açısından KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almanız gerekmektedir.

F42 Arıza Kodu: Isıtma sensöründe sorun.
Çözüm: Isıtma sensörü arızalı olduğunda, sensör borularında nem, sensör bağlantılarında problem olduğunda bu sorunla karşılaşırsınız. Arızanın yerinde teşhis edilerek onarılması açısından KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almanız gerekir.

F43 Arıza Kodu: Eşanjör koruması devrede.
Çözüm: Sistemde su devir daimi olmadığı zaman ya da sistemde hava olduğu zaman bu sorun yaşanır. Bu gibi arıza durumlarında arızanın teşhis edilip çözümlenmesi için KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almanız gerekmektedir.

A51 Arıza Kodu: Uygunsuz yanma.
Çözüm: Atık gaz tahliye sorunu olarak adlandırabiliriz. Hava akışında bir sorun vardır ve cihaz atık gazı dışarı gönderemiyordur. Bu gibi durumlarda baca kontrol edilmelidir. DIVAtech model kombiler hermetik olduğu için bina bacasına bağlı çalışmaz. Atık gaz sistemi fan ile sağlanır. Bu yüzden fan, anakart, prosestat gibi parçalarda sorun olabilir. Kesin bir arıza tespiti ve onarımı için mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı alın.

FERROLİ DOMİCOMPACT ARIZA KODLARI

Önemli Bilgi: Sayfamızda sunacağımız arıza kodları Domicompact F 24D-F30D / Domicompact F 24-F30 ve Domicompact F 24B-F30B model kombiler için geçerlidir.

F1 Arızası: Brülörde ateşleme olmuyor.

Çözüm: Kullanıcı olarak önce gaz kontrolü sağlayın. Dairenizdeki gaz girişlerini (gaz vanalarını) kontrol edin. Gaz vanalarının hepsi açık durumda olmalıdır. Kapalı ise açın. Açık olduğundan eminseniz eğer cihazın su basıncına bakın ve düşük ise (1 barın altında ise) cihaza 1,5 bar kadar su basın. Sonuç aynı ise cihazı birkaç kez resetleyin. Resetleme sonrasında da eğer düzelme durumu olmuyor ise; elektronik kart, gaz grubu, iyonizasyon ve ateşleme çubuklarında sorun olabilir. KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı alın.

 

F2 Arızası: Brülörde yanma olmamasına rağmen alevin olduğunu belirten arıza kodudur.

Çözüm:  Bu sorunun en temel sebeplerinden biri elektronik kart arızasıdır. Diğer muhtemel sebep ise iyonizasyon elektrodu sorunudur. Bunun yanı sıra sorun gaz grubu ile alakalı da olabilmektedir. Önce birkaç resetleme işlemi deneyin. Sonuç alamıyorsanız mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almalısınız.

F3 Arızası: Emniyet termostat sorunudur. (Aşırı ısınma sorunu olarak da bilinir)

Çözüm: Bu gibi durumlarda önce kombi altında bulunan kalorifer tesisat vanalarını kontrol etmenizi öneriyoruz. Vanaları kapalı görürseniz eğer mutlaka açın. Dairede en az 3 petek vanasının açık olduğundan emin olun. Sorun hala devam etmekte ise resetleme işlemi uygulayabilirsiniz. Arıza durumunda yine bir düzelme olmaz ise; tesisatta hava olabilir, pompa sıkışmış olabilir, üç yollu vana konum değiştiriyordur, üç yollu vana ortada bir yerde kalıyordur, kalorifer filtresi tıkalıdır ya da ana eşanjör kireçlenmiş veya tıkanmış olabilir. Birçok sebep sıralanacağı için soruna yerinde müdahale etmek gerekir. Mutlaka servisi arayınız.

F5 Arızası: Hava basınç anahtarı sorunudur. (Hava akış, atık gaz sistem sorunu olarak da bilinir)

Çözüm: Bacanın yerinden çıktığı durumlarda, fan, prosestat ya da elektronik kart gibi önemli parçaların arızalandığı durumlarda bu sorun karşımıza çıkabilmektedir. Kullanıcı olarak bu arıza durumunda yapabileceğiniz bir uygulama ya da işlem bulunmaz. Arızanın onarılması ve sorunun çözümlenmesi adına KOMSER Samsun Kombi Teknik Servisinden yardım almanız gerekmektedir.

F7 Arızası: Kalorifer sensörü sorunudur.

Çözüm: Böyle bir hata kodu aldığınızda kaloriferleriniz ya hiç ısıtmaz ya da beklediğiniz sıcaklıkta olmaz. Bu arıza durumunda kalorifer ısı algılayıcı sensörde yani ntc dediğimiz parçada sorun var demektir. Bu parçanın arızalı olması dışında; kablolarda kısa devre ya da kopma da söz konusu olabilir. Borularda nemlenme durumu olabilir. Yardımları KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis ekiplerinden almalısınız.

F9 Arızası: Sıcak su sensör sorunudur.

Çözüm: Bu durumda kullanıcı olarak sıcak su sorunu yaşarsınız. Su ya hiç sıcak akmaz ya da ara sıra soğumaya geçer. Çünkü sıcak su algılayıcı sensör adını verdiğimiz ntc de oluşan arızayı belirtir. Ntc nin yanı sıra kablolarda kısa devre ya da kopma, borularda nemlenme olduğu zaman da bu sorun yaşanabilir. Teknik açıdan yardım amacı ile KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis arayınız.

F37 Arızası: Düşük sistem basınç sorunudur.

Çözüm: Domicompact model kombilerin genelinde karşılaşılan sık arızalardan biridir. Sistem su ile çalıştığından su azaldığında bu sorun yaşanabilmektedir. Domicompact model kombinin sol alt tarafında siyah doldurma musluğu olduğunu göreceksiniz. Sola doğru çevirin ve açın. Kombiden su sesi gelecek ve paneldeki göstergeyi (basınç göstergesini) takip ederseniz eğer yükselme olduğunu göreceksiniz. Bu şekilde basıncı 1 ile 2 arasına gelecek şekilde ayarlayın. İdeal konuma geldiğinde ekrandaki F37 hata kodu silinecektir. Cihaz çalışmaya devam edecektir. Düzelme olmaz ise resertleme işlemi yapın. Yine de sonuç alamadıysanız veya işlemi yapamadıysanız KOMSER Samsun Ferroli Servisi yardımı alın.

 

FERROLİ DİVATOP ARIZA KODLARI VE ÇÖZÜMLERİ

 

Ferroli Divatop A1 Hatası – Alev kesintisi.

Ferroli Divatop A2 Hatası – Düzensiz alev.

Ferroli DivatopA3 Hatası – Eşanjör koruma.

Ferroli Divatop F4 Hatası – Baca termostatı arızası.

Ferroli Divatop F5 Hatası – Prosestat arızası.

Ferroli Divatop A6 Hatası – 4 dakikada 5 defa alev eksikliği.

Ferroli Divatop F8 Hatası – Eşanjör aşırı ısınma.

Ferroli Divatop F10 Hatası – NTC kalorifer sensörü bozuk.

Ferroli Divatop F11 Hatası – NTC su sensörü bozuk.

Ferroli Divatop F14 Hatası – NTC emniyet sensörü bozuk. Ferroli Divatop

Ferroli Divatop F34 Hatası – Besleme gerilim arızası. Ferroli Divatop

Ferroli Divatop F35 Hatası – Frekans arızası. Ferroli Divatop

Ferroli Divatop F37 Hatası – Tesisat basıncı yetersiz.

Ferroli Divatop F41 Hatası – Sensör koruması bağlı değil.

Ferroli Divatop F42 Hatası – İkili sensör okuma farkı nedeniyle koruma.

Ferroli Divatop F43 Hatası – Eşanjör koruması.

Ferroli Divatop F47 Hatası – Basınç sensörü koruması bağlı değil.

Ferroli Divatop F50 Hatası – Moduleg bağlı değil.

 

ECONCEPT TECH ARIZA KODLARI

Önemli Bilgi: Makalemizde sunacağımız bilgiler Ferroli Econcept Tech 25 C – 25 A model duvar tipi yoğuşmalı kombiler için geçerlidir. F ile başlayan arıza kodları cihazın bloke olmasına neden olan arıza durumları olup resetleme işlemi gerektirmektedir. A ile başlayan arıza kodları ise geçici bloke durumudur. Resetleme işlemine gerek duyulmaz.

A01 Arızası: Brülörde ateşleme yok.

Çözüm: Kombide ateşleme sorunu olduğunu belirten arıza kodudur. Böyle bir sorunla karşılaşıldığında öncelikle gaz girişine bakılmalıdır. Yani konut içinde gaz var mı yok mu diye kontroller yapılmalıdır. Gaz vanaları kapalı durumda ise açılmalıdır. Sorun yok ise cihaz resetlenmelidir. Reset sonrasında da düzelme durumu olmaz ise cihazın elektronik kartı, gaz grubu, iyonizasyon ya da ateşleme elektrodunda sorun olabileceği için çözüm KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis i’ni aramanız gerekmektedir.

 

A02 Arızası: Brülör kapalı fakat alev var.

Çözüm: Kombide böyle bir durum yaşandığı zaman öncelikle resetleme işlemi yapılmalıdır. Maksimum 3 resetleme sonucunda sorun devam eder ise servis aranılmalıdır. İyonizasyon elektrodunda, anakartta veya gaz valfinde sorun olabilir. Net tespit ve müdahale yerinde yapılmalıdır.

A03 Arızası: Aşırı ısınma sorunu.

Çözüm: Kombi içindeki suyun olması gereken derecenin üstüne çıktığını ve bu nedenle aşırı ısınmaya karşı cihazın koruma altına alındığını belirten arıza kodudur. Bu durumda önce basıncı kontrol edin, basınç düşük ise su basma işlemi uygulayın. Cihazınız kalorifer konumunda (kış konumunda) ise kalorifer vanalarını kontrol edin. Kapalı ise mutlaka açın. Sorun devam ederse resetleme işlemi yapın. Sonuç değişmiyorsa eğer; devir daim pompası sıkışmış olabilir, tesisatta tıkanma olabilir, üç yollu vanada sorun olabilir, kalorifer filtresi tıkalı olabilir veya ana eşanjörde kireçlenme ya da tıkanma durumu olabilir. Mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almalısınız.

A04 Arızası: Duman tahliye emniyeti devrede.

Çözüm: Son 24 saat içinde 3 defa F07 arızasının yaşanıldığını belirten sorundur. Hava akış sorununun sürekli yaşandığını belirtir. Fan, prosestat veya anakartta sorun olabilir. KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almalısınız.

A05 Arızası: Fan koruması devrede.

Çözüm: 1 saat içerisinde art arda F15 (fan arızası) yaşandıktan sonra ekranda belirir. Fan veya elektronik kartta sorun olabilir. Net tespit ve müdahale için servisi arayınız.

A06 Arızası: Ateşlemeden sonra alev yetersizliği.

Çözüm: Düzensiz alev adını verdiğimiz iyonizasyon sorunudur. Bu durumda resetleme işlemi yapın. Sorunda düzelme olmaz ise; iyonizasyon elektrodunda, gaz armatöründe veya elektronik kartta sorun olabilir. Tespit ve çözüm için KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almalısınız. ferroli econcept tech ariza kodlari

F07 Arızası: Duman ısısı normalin üstünde.

Çözüm: Duman sıcaklığının yüksek olduğunu belirten arıza kodudur. Net teşhis ve onarım adına KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı almalısınız.

F10 Arızası: Çıkış sensör 1 sorunu.

Çözüm: Çıkış sensörü arızasıdır. Sensörde, kablolarda sorun olabilir veya sensör borularında nemlenme olabilir. Servis yardımı almanızı tavsiye ederiz.

F11 Arızası: Giriş sensör sorunu.

Çözüm: Giriş sensör arızasıdır. Bu durumda sensör arızalı olabilir, kablolarda kopma-kısa devre durumu söz konusu olabilir veya sensör borularında nemlenme olabilir. KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis ile iletişime geçmelisiniz.

F12 Arızası: Sıcak su devresi sensör sorunu.

Çözüm: Bu sorun sensör arızası, kablolarda kopma ya da kablolarda kısa devre oluşma durumu olarak adlandırılabilir.  Ayrıca sensör borularında nemlenme de söz konusu olabilir. Böyle bir durumla karşı karşıya kaldığınızda mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis aramalısınız.

F13 Arızası: Duman sensör sorunu

Çözüm: Bu hata kodu kombide sensör sorunu olarak bilinir. Fakat bu durum karşısında kablolarda kısa devre ya da kopma yaşanabilir. Borular nemlenme yaptığında da sorun yaşanabilmektedir. Bu nedenle de arızanın tam tespiti ve çözümü için KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis aramanız gerekmektedir.

F14 Arızası: Çıkış sensör 2 sorunu.

Çözüm: Sensörde hasar, kablolarda kopma ya da kısa devre durumunun yaşandığını, borularda nemlenme olabileceğini anlatan hata kodudur. Böyle bir durumda yapılması gereken herhangi bir işlem olmamaktadır. Çözüm için de KOMSER Samsun Kombi Teknik Servisi aramanız gerekmektedir.

F15 Arızası: Fan sorunu.

Çözüm: Bu sorun yaşandığı zaman 230 voltluk besleme geriliminde yetersizlik ya da fan motorunda sorun olabilmektedir. Bu durum karşısında kullanıcı olarak herhangi bir müdahalede bulunamazsınız. Çözüm için de mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servisi aramanız gerekmektedir.

F34 Arızası: Düşük voltaj sorunu.

Çözüm: Kombide genelde kış aylarında karşımıza çıkan bir arızadır. (her dönem de yaşanabilir). Bu durum yaşanıyor ise kombiye gelen voltaj düşük demektir. Bir süre kadar voltaj düzelir umudu ile beklemelisiniz. Eğer uzun süre beklemenize rağmen düzelme durumu olmadı ise Econcept Tech kombi anakartı hasar görmüş olabilir. Böyle bir durumda servisi arayarak yardım almalısınız. Öncesinde de böyle bir sorun yaşanmaması ya da yeniden tekrar etmemesi amacı ile kombiye gelen voltajı düzenlemekte olan regülatörü kullanmanız gerekmektedir.

F35 Arızası: Şebeke frekansı normal değil.

Çözüm: Bu durum elektrik şebekesinde sorun olduğunu gösterir. Bölgenizdeki elektrik firmasını arayarak bilgi ve yardımları alabilirsiniz.

F37 Arızası: Sistemin su basıncı düşük.

Çözüm: Kombide bulunan suyun yeterli olmadığı olması gerekenden düşük seviyede olduğu hata kodudur. Econcept Tech model kombide doldurma musluğu sağ alt köşede mavi renktedir. Sola çevirdiğiniz zaman açılır, su sesi gelir ve su dolumu başlar. Ekrandan F37 arıza kodu silinene kadar su basmaya devam edin. Ekrandan hata kodu silindiğinde doldurma musluğunu sağa çevirerek kapatmayı unutmayın. Bu sayede sorunu çözümlemiş olacaksınız. Sorunda düzelme olmaz ise resetleme işlemi yapın, yine de sorun düzelmezse veya işlemi yapamazsanız KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis yardımı alabilirsiniz.

F39 Arızası: Harici sensör sorunu.

Çözüm: Cihazın ısı algılama görevindeki sensöründe sorun olabilir. Bununla birlikte cihazın kablolarında kopma ya da kısa devre durumu olduğu zaman da yine bu sorun meydana gelebilmektedir. Düşük ihtimalle de olsa sensör borularında nemlenme durumu söz konusu olabilmektedir. Hem arıza tespiti hem de çözümü için mutlaka KOMSER Samsun Kombi Teknik Servis ve yardım almalısınız.

A41 Arızası: Sensörlerin konumlandırılmasında sorun.

Çözüm: Bu arıza kodu çıkış sensörünün boru ile bağlantısının olmadığını yani bağlantısının kesik olduğunu gösterir. Bu durumda sensörlerde ya da kablolarda sorun olabilir. Net teşhis için sorunu yerinde görmek gerekir. Uzman yardımı almalısınız.

F42 Arızası: Isıtma sensör sorunu.

Çözüm: Bu durum karşısında peteklerinizden ısı elde edemezsiniz veya beklediğiniz ısıda çalışma olmaz. Çünkü kalorifer sensöründe sorun olduğu anlamına gelmektedir. Kalorifer sensörünün yanı sıra kablolarda sorun olduğunda veya borularda nemlenme olduğunda da bu sorun yaşanır. Tespit ve çözüm için KOMSER Samsun Kombi Teknik Servisi arayınız.

 

 

 

 

 

Samsun Kombi Servisi olarak 22 yıllık teknik servislik tecrübemizi sizlerle paylaşmak için hizmetinizdeyiz. Kombileriniz için  Atakum kombi servisi, ilkadım kombi servisi ve canik kombi servisi ile hizmetinizdeyiz. Garantili petek temizliği.

Amacımız , samsun kombi servisi olarak sizin sorununuz bizim  sorunumuz ilkesiyle hareket ederek , almış olduğumuz eğitimlerin ve deneyimlerimizin ışığında arkamızda güler yüzlü müşteriler bırakmak için en kısa sürede sorununuzu gidererek kıymetli  zamanınızı size ve sevdiklerinize bırakmaktır. 

2024 © Samsun Kombi Servisi